14
январь
2019
«Өзін өзі қол жұмсаудың алдын алу» мақсатында мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын нығайтуға
Аудандық білім бөлімінің 2018 жылғы №1999 хатына сәйкес мектеп оқушыларының психологиялық денсаулығын нығайтуға бағытталған айлық іс – шаралар өткізілді.
Мектебімізде осы мәселеге байлынысты айлық іс шаралары жоспары құрылып, бекітілді. Атап айтқанда 5-7 қараша күні 7-11 сынып оқушыларынан, «Оқушылар арасындағы өз – өзіне қол жұмсауға бейімділікті анықтау» сауалнамасы алынды. Сауалнама нәтижесінде оқушылар арасында өз-өзіне қол жұмсауға бейім оқушы анықталған жоқ. Жауаптылар: мектеп психологтары: А.С. Назаркулова
8-9 қараша күні 8-9 сынып оқушылары «Мен өмірді сүйемін» тақырыбында шығармалар жазылып, 9 «а» сынып оқушысы Таңсықова Мадинаның шығармасы үздік шығарма болып танылды. Жауапты: қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдері және орыс тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдері
12 қараша күні «Өмірді қалай сүру керек?» тақырыбында 9 сынып оқушыларымен тренинг өткізілді. Тренинг барысында оқушылар өмірдің мәні туралы ой – пікірлер, тұлғалық даму тәсілдері, қиындықты жеңе білуге үйрету, өмір жайлы түсінігін қалыптастыру мақсатында жаттығулар жүргізілді. Оқушылар өз өмірлік мақсаттары мен өмірдің құндылықтары туралы әңгімелеп берді. Оқушылар өз ойларын айтып, сұрақтарға жауап берді. Оқушылардың өмірге деген көзқарастары өзгеріп, өз өмірлерінде кездесіп жатқан қиындықтар жайында және адамның өмірі әрқашан ақтан тұрмайтындығы туралы айтылып, өмір сынақтары жайында түсініктері айтылып өтті. Тренинг оқушыларға ұнады.
14 қараша күні «Өмір неткен тамаша» тақырыбында 7 сынып оқушыларымен тренинг жүргізілді. Тренинг барысында оқушыларды кең пейілді азамат болуға, бауырмалды болуға, адамдарды бір-бірін бауырына тарта білуге, қамқорлық көрсетуге үйрету екенін «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» керек деп қорытындыладық. 5-20 қараша аралығында 5-11 сыныптар аралығында сынып сағаттары өткізілді. Сынып сағаттарының мақсаты балаларды өмірді сүюге тәрбиелеп, өмірдің мәнін ұғындыру. Сынып сағаттары төмендегі тақырыптарда өткізілді: «Жақындарымыз бен бауырларымыздың уайымын түсіне білейік» «Біздің сезімдеріміз бен іс – әрекетіміз» «Мен өмірді сүйемін»; «Өмірдің мәні неде» «Өкпелеу, ренжу, сабырсыздық…»;«Достық ең керемет сезім»; «Сүйіспеншілікті бағалай біліңіздер»; «Біздің ұйымшыл жанұямыз»; «Ата –аналар мен балалар! Бір-бірімізді түсіне білейік», Классные часы: «Учимся понимать переживания родных и близких нам людей»; «Наши чувства и действия»; «Почему трудно признавать свою вину?»; «Обидчивость, несдержанность, раздражительность…»; «Дружба – главное чудо»; «Любовью дорожить умейте»; «Поговорим еще раз о любви»; - «Наша дружная семья»; «Дети и родители. Давайте понимать друг друга»
15 қараша ДҚТЖО, әлеуметтік педагогтар мен мектеп психологтары ата аналар жиналысында «Отбасылық сәтсіздікті және жасөспірімдер арасында аутодеструктивті тәртіпті ерте анықтау» және «Профилактика семейного неблагополучия и суицидального поведения детей и подростков» тақырыбында баяндама оқылып, әңгімелесіп, кеңестер берілді. Кеңес беру барысында: «Отбасы жасөспірімнің өсіп келе жатқанын сезініп оған қатысты қарым қатынасты өзгерту қажет. жасөспірімге оның бойында пайда болған ересектік сезіміне сәйкес қарым қатынас жасауға тырысады. «қалың қалай, Мен сені тыңдауға дайынмын, көмек беруге дайынмын» мұндай отбасыларында баланың өзін өзі сыйлауына жағдайлар өте көп» деген көптеген кеңестер айтылды.
12-16 қараша күндері 6-7-8 сынып оқушыларымен «Выявление страхов» тренингі жүргізілді.17 қараша күні сынып жетекшілермен «Жасөспірімдер арасында суицидтің себептері» «Причины подросткового суицида. Профилактика» тақырыбында ағарту жұмыстары жүргізілді. Сынып жетекшілірге сонымен қатар агрессиялық мінез құлықты қалай тану керектігі жайында және қандай іс шаралар қолдану керектігі айтылып кеңестер берілді. Суицидалды мінез құлық танытқан оқушыларды ерекшелеп, мектеп әкімшілігіне, мектеп психологтарына айтып, назарын аударту, бірақ ол жайлы сынып көзінше жарияламау керектігі түсіндірілді.
Мектебімізде осы мәселеге байлынысты айлық іс шаралары жоспары құрылып, бекітілді. Атап айтқанда 5-7 қараша күні 7-11 сынып оқушыларынан, «Оқушылар арасындағы өз – өзіне қол жұмсауға бейімділікті анықтау» сауалнамасы алынды. Сауалнама нәтижесінде оқушылар арасында өз-өзіне қол жұмсауға бейім оқушы анықталған жоқ. Жауаптылар: мектеп психологтары: А.С. Назаркулова
8-9 қараша күні 8-9 сынып оқушылары «Мен өмірді сүйемін» тақырыбында шығармалар жазылып, 9 «а» сынып оқушысы Таңсықова Мадинаның шығармасы үздік шығарма болып танылды. Жауапты: қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдері және орыс тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімдері
12 қараша күні «Өмірді қалай сүру керек?» тақырыбында 9 сынып оқушыларымен тренинг өткізілді. Тренинг барысында оқушылар өмірдің мәні туралы ой – пікірлер, тұлғалық даму тәсілдері, қиындықты жеңе білуге үйрету, өмір жайлы түсінігін қалыптастыру мақсатында жаттығулар жүргізілді. Оқушылар өз өмірлік мақсаттары мен өмірдің құндылықтары туралы әңгімелеп берді. Оқушылар өз ойларын айтып, сұрақтарға жауап берді. Оқушылардың өмірге деген көзқарастары өзгеріп, өз өмірлерінде кездесіп жатқан қиындықтар жайында және адамның өмірі әрқашан ақтан тұрмайтындығы туралы айтылып, өмір сынақтары жайында түсініктері айтылып өтті. Тренинг оқушыларға ұнады.
14 қараша күні «Өмір неткен тамаша» тақырыбында 7 сынып оқушыларымен тренинг жүргізілді. Тренинг барысында оқушыларды кең пейілді азамат болуға, бауырмалды болуға, адамдарды бір-бірін бауырына тарта білуге, қамқорлық көрсетуге үйрету екенін «Өмірдің қызығын көрудің бір-ақ жолы бар батыл болып, жеңілістер мен ауыртпалықтардан қорықпау» керек деп қорытындыладық. 5-20 қараша аралығында 5-11 сыныптар аралығында сынып сағаттары өткізілді. Сынып сағаттарының мақсаты балаларды өмірді сүюге тәрбиелеп, өмірдің мәнін ұғындыру. Сынып сағаттары төмендегі тақырыптарда өткізілді: «Жақындарымыз бен бауырларымыздың уайымын түсіне білейік» «Біздің сезімдеріміз бен іс – әрекетіміз» «Мен өмірді сүйемін»; «Өмірдің мәні неде» «Өкпелеу, ренжу, сабырсыздық…»;«Достық ең керемет сезім»; «Сүйіспеншілікті бағалай біліңіздер»; «Біздің ұйымшыл жанұямыз»; «Ата –аналар мен балалар! Бір-бірімізді түсіне білейік», Классные часы: «Учимся понимать переживания родных и близких нам людей»; «Наши чувства и действия»; «Почему трудно признавать свою вину?»; «Обидчивость, несдержанность, раздражительность…»; «Дружба – главное чудо»; «Любовью дорожить умейте»; «Поговорим еще раз о любви»; - «Наша дружная семья»; «Дети и родители. Давайте понимать друг друга»
15 қараша ДҚТЖО, әлеуметтік педагогтар мен мектеп психологтары ата аналар жиналысында «Отбасылық сәтсіздікті және жасөспірімдер арасында аутодеструктивті тәртіпті ерте анықтау» және «Профилактика семейного неблагополучия и суицидального поведения детей и подростков» тақырыбында баяндама оқылып, әңгімелесіп, кеңестер берілді. Кеңес беру барысында: «Отбасы жасөспірімнің өсіп келе жатқанын сезініп оған қатысты қарым қатынасты өзгерту қажет. жасөспірімге оның бойында пайда болған ересектік сезіміне сәйкес қарым қатынас жасауға тырысады. «қалың қалай, Мен сені тыңдауға дайынмын, көмек беруге дайынмын» мұндай отбасыларында баланың өзін өзі сыйлауына жағдайлар өте көп» деген көптеген кеңестер айтылды.
12-16 қараша күндері 6-7-8 сынып оқушыларымен «Выявление страхов» тренингі жүргізілді.17 қараша күні сынып жетекшілермен «Жасөспірімдер арасында суицидтің себептері» «Причины подросткового суицида. Профилактика» тақырыбында ағарту жұмыстары жүргізілді. Сынып жетекшілірге сонымен қатар агрессиялық мінез құлықты қалай тану керектігі жайында және қандай іс шаралар қолдану керектігі айтылып кеңестер берілді. Суицидалды мінез құлық танытқан оқушыларды ерекшелеп, мектеп әкімшілігіне, мектеп психологтарына айтып, назарын аударту, бірақ ол жайлы сынып көзінше жарияламау керектігі түсіндірілді.