Біз туралы » Страница 8 » №21 ЖОББМ
Жамбыл облысы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-51-28
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-51-28
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Страница 8
Тәрбие есебі 2024-2025
01
ноябрь
2024
Тәрбие есебі 2024-2025
Жамбыл облысы  әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданының білім бөлімінің    №21  жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі                                              2024-2025 оқу жылындағы тәрбие жұмысының  I-тоқсан есебі                                                                       Андас батыр ауылы -2024ж   2024-2025 оқу жылында I-тоқсанда атқарылған тәрбие жұмысы    Тәрбиенің мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері білім беру процесінде, сабақтан тыс
Тәрбие есебі 2022-2023
01
ноябрь
2024
Тәрбие есебі 2022-2023
№21 жалпы орта білім беретін мектебі 2022- 2023 оқу жылындағы тәрбие жұмысының жылдық есебі Андас батыр ауылы -2023ж   №21 жалпы орта білім беретін мектебінің 2022-2023 оқу жылында тәрбие жұмысының  жылдық  есебі  №21 жалпы орта білім беретін   мектебінде тәрбие жұмысыҚазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы «15» сәуірдегі №145 бұйрығына 2-қосымша, Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес
Ата - аналарға жаднама
30
октябрь
2024
Ата - аналарға жаднама
Ата - аналарға мектеп психологтары тарапынан жаднама таратылды.
"Жас әуеқұрастырушы"
29
октябрь
2024
"Жас әуеқұрастырушы"
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданының білім бөлімі. Аудандық білім беру ұйымдарының арасында "Жас әуеқұрастырушы" жарысында 11-12 жас аралығында "Пеноплекс материалынан жасалған планерлер номинациясы" бойынша I орын жеңімпазы №21 ЖОББМ 7 сынып білім алушысы Мустафаев Тимур марапатталады.  Жетекшісі: Қарабалаев Сырым Басшы: А.Алтынбаева
Әскери қызметкерлерімен  кездесу
17
октябрь
2024
Әскери қызметкерлерімен кездесу
17 қазан күні № 21 ЖОББМ-де 10 сынып оқушыларымен эксурсия өткізілді. Эксурсияның мақсаты — оқушылардың білімін тереңдету және практикалық тәжірибе алу. Шара өте қызықты және тиімді өтті, оқушылар белсенді қатысып, көптеген жаңа ақпарат алды. Оқушылар экскурсия барысында Боровикова Татьяна Валентиновнамен бірге TOO «BESTER YARD" мекемесінде Африканский Клариевый сом, Осётр туралы қызықты мәліметтермен танысты. Экскурсиядан алған әсерлері мен тәжірибелері олар үшін ерекше маңызды болды. 
"Is iearning English with Al more effective than traditional methods"
16
октябрь
2024
"Is iearning English with Al more effective than traditional methods"
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданының білім бөлімі III дәрежелі диплом аудандық "Is iearning English with Al more effective than traditional methods" тақырыбындағы эссе байқауы бойынша №21 ЖОББМ 9 сынып оқушысы Жақбек Улжан марапатталады.   Меркі ауданы білім бөлімінің басшысы А.Алтынбаева  Жетекшісі: Тажибаева Ақсәуле. Тіркеу №717 
Бояулар құпиясы-менің отаным
14
октябрь
2024
Бояулар құпиясы-менің отаным
"Білім айнасы" Республикалық Ғылыми-танымдық басылымының редакциясы ұйымдастырған жас суретшілерге арналған "Бояулар құпиясы-менің Отаным"тақырыбында өткен конкурсында І орын алған Миркарим Айым марапатталды
«Кітап арқылы ашылған сырлы әлем»
12
октябрь
2024
«Кітап арқылы ашылған сырлы әлем»
21 ЖОББМ кітапханашылары Наурызбай А.Б мен Ксенбаева А.К «Кітап арқылы ашылған сырлы әлем» тақырыбында 6"ә" сыныбының қатысуымен  кітаптар керуенін ұйымдастырды.  Мақсаты: оқушыларға білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру. Білім алушылар берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтып, бір-бірімен бөлісті. #АҚЫНДАРАЙТЫСЫ2024 #ЖАМБЫЛОБЛЫСЫМЕРКІАУДАНЫ #біртұтас_тәрбие #оқуағартуминистрлігі #2024_2025оқужылы
Джон Голландтың «Тұлғаның типтерін анықтау» әдістемесі
04
октябрь
2024
Джон Голландтың «Тұлғаның типтерін анықтау» әдістемесі
Джон Голландтың «Тұлғаның типтерін анықтау»  А Н Ы Қ Т А М А С Ы Мерзімі:Қазаң 2024 жыл. Кәсіби-тұлғалық типті бағалау мен тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау үшін Джон Голландтың әдістемесі қолданылады.  Мақсаты : Кәсіби бағдар бойынша білім алушылардың тұлға типтерін және психологиялық тұрғыда мамандық таңдау бойынша үлкен жетістікке жеткізе алатын болжамын анықтау.Ол тұлғаның 6 типін анықтауға  арналған. Тест қорытындысы бойынша қатысқан оқушылардың кәсіби -тұлғалық типін  анықтау