Іс-шаралар тәрбие » Страница 2 » №21 ЖОББМ
Жамбыл облысы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-51-28
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-51-28
Нашар көрушілер
нұсқасы
"Оқытудың саралау әдісі- табысты сабақ кепілі" семинар
18
апрель
2025
"Оқытудың саралау әдісі- табысты сабақ кепілі" семинар
2025 ж.18 сәуір күні №21 жалпы орта білім беретін мектебінде:" Жас маман: Жаңа бетбұрыс.Жаңа идея " жас педагогтардың онкүндік өтілу аясында әдістемелік қолдау көрсету мақсатында жас мамандармен: "Оқытудың саралау әдісі- табысты сабақ кепілі" тақырыбында семинар ұйымдастырылып, өткізілді. Семинар барысында директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары - Б.Ш.Жандарова жас мамандарға оқыту процесінде оқу тапсырмаларын дайындау тиімділігін үйрету , сабақ жоспарларын жасау үлгілері жөнінде және ҚМЖның(
" Қолөнер " көрмесі
18
апрель
2025
" Қолөнер " көрмесі
№21 жалпы орта білім беретін мектебінде " Жас маман: Жаңа бетбұрыс. Жаңа идея " мектепішілік жас мамандардың онкүндік өтілу жоспарына сәйкес 18 сәуір күні көркем еңбек пәнінің жас педагогтары : С.Б.Карабалаев пен Л.Б.Кутпанованың ұйымдастыруыларымен 5-7 сыныптар аралығында :" Қолөнер " көрмесі өткізілді. Мақсаты : Мектеп жасындағы балаларға қазақ халқының ұлттық қолтаңбасын, өнерін , салт- дәстүрін дәріптеу , оны мақтаныш ету және білім алушыларды іскерлікке, ұқыптылыққа, шығармашылыққа , 
"Жас маман: Жаңа бетбұрыс. Жаңа идея" жас мамандардың онкүндік аясында ашық сабақтар топтамасы
17
апрель
2025
"Жас маман: Жаңа бетбұрыс. Жаңа идея" жас мамандардың онкүндік
2025 ж.17 сәуір күні №21 жалпы орта білім беретін мектебінде: "Жас маман:Жаңа бетбұрыс. Жаңа идея " жас мамандардың онкүндік аясында ашық сабақтар топтамасы өткізілді. Мақсаты : жас мамандардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту, оларға әдістемелік көмек көрсету, педагогикалық мамандықтың мәртебесі мен беделін арттыру. Іс - шара барысында жас мамандар әртурлі пән бойынша ашық сабақтарын өткізіп , оны біліктілік қызметінде сәтті пайдалану үшін , жан - жақты ізденіп, теория мен практиканы