"Мен кеше, мен бүгін, мен ертең" коучинг » №21 ЖОББМ
Жамбыл облысы
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 2-51-28
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-51-28
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Мен кеше, мен бүгін, мен ертең" коучинг
14
февраль
2023

"Мен кеше, мен бүгін, мен ертең" коучинг

Тақырыбы

«Мен кеше, мен бүгін, мен ертең» 

коуч: мектеп психологы: А. Назаркулова









Мақсаты 

Баланың сенімділігін арттыру, өз өміріне жауапкершілікпен қарау, есеп бере алу керектігін үйрету

Күтілетін нәтиже

  • Оқушының өзінің өткені мен бүгінін, келешегіне көзқарасын, не күтетінін, болжайтыны анықталады

Түйінді идея

  • Баланың өзіне деген сенімділігі артады, психологиялық тұрғыда дайн болады, алдыға мақсат қойып, сол арқылы жетуге үйренеді


Барысы

Кезеңі 

Әдіс - тәсілдер

Қатысушының 

іс-әрекеті

1

Мақсатты анықтау

1 топ: «Мен кеше....»

2 топ:  «Мен бүгін....»

3 топ:  «Мен ертең .....»

«Үш түс-үш есік»жаттығу

Үш столда сары, көк, қызыл үш түсті қағаз қойылады.Бұлар үш есік деп аталады.Қатысушылардан қай есікке кіретіндіктерін сұрайды.Әр қатысушы өзінің кіретін есігін пайымдайды.Жауабы төмендегіше:

Сары түс-өте әсершіл, сезімтал, көпшіл, ерік-күші мол, қайсар, түрлі идеяға толы жансыз.

Қызыл түс-бірбеткей, мақсат-мұратыңыз үшін күреске дайынсыз.

Көк түс-ақкөңіл, байқампаз, табиғатқа құмар адамсыз.

Сіз бүгінгі коучингтен не күтесіз?

  • Осы коучингтің  соңында не үйренгіңіз және білгіңіз  келеді?
  • Сіз үшін жақсы нәтиже қандай?
  • Коучинг соңында қандай сұрақтарға жауап алғыңыз келеді?


Біз даналықты үш жолмен үйренеміз: 

Ойлану - ең ізгі жол;

 Еліктеу – ең жеңіл жол; 

Тәжірибе жолы – ең ауыр жол. 

/Бенедикт Спиноза/

Амандасу 


«Үш түс-үш есік»

әдісімен топқа бөлеміз. 

 3 топқа бөлу,


2

Ағымдағы жағдайды талдау

«Мен неге қол жеткізгім келеді?» жаттығуы

Мақсаты: жеңіске жетуге талпындыру.

Нұсқау: Бірнеше уақыт тыныштықта отырып, мен неге қол жеткізгім келеді деп ойланыңыз. Сіз ол үшін не істеу керек екенін анықтаңыз. Сіз осы ойыңызды сөзсіз, мимика, ым-ишара көмегімен көрсете аласыз ба?

Талдау

- Маңызды мақсатты таңдау қиын болды ма?

- Өз мақсатыңызға жету үшін не істеу керек?

- Сіздің мақсатыңыз ірі ме әлде ұсақ-түйек пе? Әлде қазіргі жетістіктеріңіз бе?

Сұрақтарға жауап беру 

3

Мүмкіндіктерді қарастыру

«Айна» жаттығуы 

Айнаға қарайтын уақыт келді. 

Көздеріңізге қараңыз және сезіммен айтыңыз: 

🔴  «Мен кешіргім келеді». 

Мұны бірнеше рет қайталаңыз.

 Сіз қандай сезімдерді сезінесіз? 

Кек сақтап, ештеңені өзгертпеуді қалауыңыз немесе сіз ашық және өзгеріске дайынсыз ба? 

Тек өз сезімдеріңізге назар аударыңыз. Олар үшін өзіңізді айыптамаңыз. Бірнеше терең тыныс алыңыз және бәрін қайтадан қайталаңыз. 

Ал, сіз қазірдің өзінде басқаша сезінесіз бе?

«Мен кіммін» әдістемесі    

Мен кеше

Мен бүгін

Мен ертең





«4 мүсін» арт терапия

Нұсқау: өсімдік, қару, ыдыс-аяқ, әшекей

1сурет бойынша – сурет жанды болу керек, кесілген өсімдік болса, қауашаққа отырғызылған өсімдік болса – іште даму кезінде өмір сүру құқығына  зиян келтірілген, дем алу арқылы орына қайта келтіру.

2 сурет бойынша – қару басқарылатын болса  позициясын басқара алады, бомба, садақ – өз мінез-құлқымен қорқытады, өкпелегіш. Пышақ, қанжар өз жақын адамдарына ғана ықпал ете алады. Мылтық – таңдаулы әсе ету, реттелу

3 сурет бойынша – ыдс-аяқ біреуге қажет болу қажет. 

Күнделікті қолданылатын ыдыс болса – біреуге қажеттілігі соны жақсы сезінесіз, сирек қолданылатын ыдыстар – қажеттілігіне қандайда бір зиян келтірілген

4 сурет бойынша  - сүйікті болу қажеттілігі. Денеге жақын болса – сүйікті болу қажеттілігі жоғары, алыс болса жауапсыз махаббат  теріс қабылдаған.мейірімділікті аз көрген.

Релаксациялық жаттығу: «Жаңбыр үні»

1.алақанмен шапалақ ұру

2. алақанды ысқылау

3. кеудені ұру

4. аяқты ұру

5. аяқты тарсылдату / кері қайталау/

Арт-терапия техникасы «Уақыт менің қолымда»

Мақсаты: шығармашылық арқылы бейсаналық ұмтылыстар мен сезімдерді көрсету. Демалыс. мақсаттарыңызды, сіздің «меніңізді» зерттеу.

Қағаз парағында алақандарыңызды дөңгелектеңіз. Сол қолдың контурында қазір уақытыңызды не нәрсеге жұмсап жатқаныңызды салыңыз. Оң қолыңызды өміріңізде қалаған ойын-сауықпен толтырыңыз. Көп ойланбастан сурет салыңыз, импульсқа беріліңіз және бейсаналыққа ақпаратты қағазға шашуға мүмкіндік беріңіз. Суретке талдау жасаңыз:

Сол және оң қолдардағы түс схемасы қандай?

Әңгімелер қаншалықты ерекшеленеді?

Мен уақытымды өзім қалағандай өткізіп жатырмын ба?

Оң және сол қолдарда оқиға желісі қайталанады ма? Егер иә болса, неге және бұл мен үшін нені білдіреді?

Мен шынымен не қалаймын?

Бұған қалай қол жеткізе аламын? Суреттің сол жағында нені өзгерту керек?


Қорытынды:  әр оқушының 


4

Кері байланыс 

Қатысушыларға жеке сөз беріліп ой түйінделеді.
 
«Бес саусақ»  мақсатты бақылау техникасы

Мақсаты: мақсат қою, мотивацияны қайтару, күннің нәтижелерін талдау. Ашық қолыңызға қараңыз. Саусақ атауларының бірінші әріптері бойынша күн ішінде не болғанын талдаңыз:

К (кішкентай саусақ) - ОЙ, білім, ақпарат. Мен бүгін қандай жаңа нәрсені білдім? Қандай білім алдың? Менің құзыреттілігім, кәсібилігім қалай артты? Бүгін маған қандай жаңа және маңызды идеялар келді?

Ш (шылдыр шүмек) - мақсатқа ЖАҚЫНДЫҚ. Мен бүгін не істедім және қандай жетістікке жеттім?

О (ортан терек) - ОЙ КҮЙІ. Менің бүгінгі көңіл-күйім, көңіл-күйім қандай болды? Позитивті эмоциялар мен жоғары мотивация немен байланысты болды?

Б (баланүйрек) - ҚЫЗМЕТ, көмек, ынтымақтастық. Мен бүгін басқаларға қалай көмектесе аламын? Менің қарым-қатынасым жақсарды ма?

Б (бас бармақ) - ТІРШІЛІК, физикалық жағдай. Мен бүгін денсаулығым үшін, физикалық күшімді сақтау үшін не істедім? Сізге демалуға, сауықтыруға не мүмкіндік берді?


«Бес саусақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды

5

Коучтің рефлексиясы

Құрметті мектеп түлектері алдарыңда үлкен сын, намысты дода сол сынға әрқашан сеніммен барыңдар. Бақытты ғұмыр болмайды, ол бақытты секунд, бақытты минут, бақытты сәттерден тұрады, біз сол бақытты сәтті сезіне білу арқылы бақытты боламыз