15
февраль
2022
Мамандық таңдаудың негізгі мотивтерін анықтау
9 «а, ә» 11 "а" сынып оқушыларымен жүргізілген «Профиль» әдістемесінің
(«Қызығулар картасының» модификациясы)
анықтамасы
Мерзімі: 15 ақпан 2022ж
Мақсаты: мектеп оқушыларының іс-әрекетінің әр түрлеріндегі басыңқы қызығушылығын анықтау
Қатысқандар: 40 оқушы
Жауапты: мектеп психологы: Назаркулова А.С.
Нұсқау: «Бұл сұрақтар сіздің әр түрлі іс-әрекетіңіздегі қатынас бағдарын қызықтырады. Сізге сұрақтамада айтылғандар туралы ұнай ма? Егер ұнаса жауап парағының сұрақтар нөмері жанына «+» қойыңыз, ұнамаса «-». Күмән болса «?» қойыңыз».
Бұл емтихан немесе қорытынды жұмыс емес, сондықтан бұл жерде қате жауап болуы мүмкін емес, тек күтпеген жауап болуы мүмкін. Сұрақтарға неғұрлым шынайы жауап берсеңіз нәтижесі соғұрлым нақты болады. Бір-біріңізбен ақылдаспаңыз және ойлануға көп уақыт жұмсамаңыз.
Барысы: оқушыларға жауап парақтары тарытылып, сұрақтар оқылды. Сұрақтама 50 сұрақтан құралған.
Нәтижесінде: оқушылар сұрақтама жұмыстарын аяқтаған соң, олар әрбір 10 қатардағы «+» белгілерін есептеп шықты. Оқушылардың жауап сандарын қосқанда әр баланың қай кәсіби іс-әрекет бағытына баратындығы анықталынды, кей оқушылардың бағыттары 2 кәсіби бағытта да көрінді. Оқушылардың кәсіби іс-әрекеті төмендегідей 10 қатар бағыттар арқылы анықталынды:
1-физика және математика- 1-1-1
2-химия және математика – 1-1-1-1-1-1
3-радиотехника және электроника -1-1-1
4-механика және құрылыс- 1-1-1
5-география және құрылыс – 1-1-1-1
6-әдебиет және өнер –1-1-1-1-1
7-тарих және саясат – 1
8-педагогика және саясат- 1-1-1
9-кәсіпкерлік және үй шаруашылығы-1-1-1-1
10-әскери іс және спорт – 1-1-1-1-1-1-1-1-1
Қорытынды: Әрбір қатардың қайсысында көп ұпай болса, соншалықты қызмет түріне жоғары қызығушылықтың бар екендігі байқалады. Жоғары ұпай -5- қызмет түріне немесе пәнге анық қызығушылықты білдіреді. Қанша ұпай аз болса, сонша қызығушылығы төмен. Егер ұпай 2 ұпай аспаса бұл пәнге деген қызығушылық әлі қалыптаспағанын білдіреді. Жоғары ұпай тек біреуінде ғана емес, 3 немесе 4 кездеседі, бұл жасөспірімдердің кәсіби қызығуларының аймағын көрсетеді. Оқушылармен жүргізілген әдістеме нәтижесінде анықталған кәсіби бағдарлары өздері таңдаған пәндерімен қызығушылығына сай келді


(«Қызығулар картасының» модификациясы)
анықтамасы
Мерзімі: 15 ақпан 2022ж
Мақсаты: мектеп оқушыларының іс-әрекетінің әр түрлеріндегі басыңқы қызығушылығын анықтау
Қатысқандар: 40 оқушы
Жауапты: мектеп психологы: Назаркулова А.С.
Нұсқау: «Бұл сұрақтар сіздің әр түрлі іс-әрекетіңіздегі қатынас бағдарын қызықтырады. Сізге сұрақтамада айтылғандар туралы ұнай ма? Егер ұнаса жауап парағының сұрақтар нөмері жанына «+» қойыңыз, ұнамаса «-». Күмән болса «?» қойыңыз».
Бұл емтихан немесе қорытынды жұмыс емес, сондықтан бұл жерде қате жауап болуы мүмкін емес, тек күтпеген жауап болуы мүмкін. Сұрақтарға неғұрлым шынайы жауап берсеңіз нәтижесі соғұрлым нақты болады. Бір-біріңізбен ақылдаспаңыз және ойлануға көп уақыт жұмсамаңыз.
Барысы: оқушыларға жауап парақтары тарытылып, сұрақтар оқылды. Сұрақтама 50 сұрақтан құралған.
Нәтижесінде: оқушылар сұрақтама жұмыстарын аяқтаған соң, олар әрбір 10 қатардағы «+» белгілерін есептеп шықты. Оқушылардың жауап сандарын қосқанда әр баланың қай кәсіби іс-әрекет бағытына баратындығы анықталынды, кей оқушылардың бағыттары 2 кәсіби бағытта да көрінді. Оқушылардың кәсіби іс-әрекеті төмендегідей 10 қатар бағыттар арқылы анықталынды:
1-физика және математика- 1-1-1
2-химия және математика – 1-1-1-1-1-1
3-радиотехника және электроника -1-1-1
4-механика және құрылыс- 1-1-1
5-география және құрылыс – 1-1-1-1
6-әдебиет және өнер –1-1-1-1-1
7-тарих және саясат – 1
8-педагогика және саясат- 1-1-1
9-кәсіпкерлік және үй шаруашылығы-1-1-1-1
10-әскери іс және спорт – 1-1-1-1-1-1-1-1-1
Қорытынды: Әрбір қатардың қайсысында көп ұпай болса, соншалықты қызмет түріне жоғары қызығушылықтың бар екендігі байқалады. Жоғары ұпай -5- қызмет түріне немесе пәнге анық қызығушылықты білдіреді. Қанша ұпай аз болса, сонша қызығушылығы төмен. Егер ұпай 2 ұпай аспаса бұл пәнге деген қызығушылық әлі қалыптаспағанын білдіреді. Жоғары ұпай тек біреуінде ғана емес, 3 немесе 4 кездеседі, бұл жасөспірімдердің кәсіби қызығуларының аймағын көрсетеді. Оқушылармен жүргізілген әдістеме нәтижесінде анықталған кәсіби бағдарлары өздері таңдаған пәндерімен қызығушылығына сай келді

