"Жас мамандардың бейімделуі" » №21 ЖОББМ
Zhambyl region
Меркі ауданы білім бөлімінің
"№21 жалпы орта білім беретін мектебі"
Education Department of Kordai district
Reception room :
+7(72632) 2-51-28
bookkeeping:
+7(72632) 2-51-28
Version for
visually impaired
» » "Жас мамандардың бейімделуі"
13
October
2023

"Жас мамандардың бейімделуі"

№21  жалпы орта білім беретін мектебінің 
 жас мамандармен  жүргізілген сауалнама қорытындысы
Мерзімі: 13.10.2023 
Барлығы: 7
Қатысқаны: 7
  1. Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Шолпан Айнұр Мұқанқызы Жоғары білімді, Тараз қ. М.Х. Дулати атын мемлекеттік университеті, 2021 жылы аяқтады. 
  2. Химия  пәнінің мұғалімі: Әдеханова Гүлбахар Ермаханқызы Жоғары білімді, Әл-Фараби атын. ҚазҰУ, 2016 ж аяқтады 
  3. Музыка пәнінің мұғалімі: Молдаханова Аида Азаматқызы Жоғары білімді, ЕГЭК (колледж), 2018 ж. аяқтады.
  4. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Даурбаева Мадина Қобландаевна Жоғары білімді,Региональный социольно-инновационный университет, 2019 жылы аяқтады. 
  5. Математика пәнінің мұғалімі: Курманчаков Ринат
Жоғары білімді, магистрант, Ж. Баласағын атын. Қырғыз Ұлттық университеті, 2023ж аяқтады
  1. Математика пәнінің мұғалімі: Қадирбаева Гүлсағат Жоғары білімді, Абай атын ҚазҰП университеті 2020 жылы аяқтады. 
  2. Химия пәнінің мұғалімі: Алтынбаева Арзу Бекалиевна  Жоғары білімді, Абай атын. ҚазҰП университеті, 2010 ж. аяқтады.
Сауалнама мақсаты: жас мұғалімнің бейімделу проблемасын анықтау. 
1.     Педагогикалық жұмысқа Сіз қалай келдіңіз? 
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1саналы түрде7100%
2өзге салалардан жұмыс таппағандықтан 

  1.  Сіз жұмысты қалай іздедіңіз/таптыңыз?
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1бітірген жоғары оқу орнынның жолдауымен

2аудандық, қалалық білім бөлімдерінің  жолдауымен114%
3мақсатты түрде ауданның/қаланың ең үздік мектебін іздедім114%
4достарымның/әріптестерімнің ұсынымдары арқылы вакансия таптым458%
5мектеп әкімшілігі шақырды114%
  1. Сізде тәлімгер-мұғалім бар ма?  
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1иә, және оның көмегі тиімді458%
2жоқ, бірақ ол маған керек342%
3жоқ, мен оған мұқтаж емеспін

4иә, бірақ оның көмегі тиімсіз 

  1. Өзіңіздің жеке педагогикалық қызметіңізден кейін Сіздің мұғалімнің жұмысына деген көзқарасыңыз өзгерді ме, егер өзгерсе қалай?
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1өзгерген жоқ114%
2жақсы жағына қарай өзгерді686%
3жаман жағына қарай өзгерді

4жауап беруге қиналамын

  1. Өзіңіздің мектептегі жұмысыңыздың сапасына қаншалықты көңіліңіз толады?
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1толық қанағаттанамын458%
2жоқтан гөрі, иә

3иәден гөрі, жоқ

4нақты жоқ

5жауап беруге қиналамын342%
  1. Сіз мектеп тәжірибесінде қандай проблемалармен жиі кездесесіз: 
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1сабақ беретін пәннің оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуі114%
2екі және одан да көп пәндерден сабақ беру

3тәлімгерлік жүйесінің болмауы

4педагогикалық ұжымдағы қарым-қатынастар

5мектеп әкімшілігінің жұмыс стилі114%
6оқушылардың мұғалімге деген қарым-қатынасы228%
7оқушылардың оқуға ынтасының жоқтығы342%
  1. Мектепте жұмыс істеу кезінде Сіз жоғары оқу орнында алған біліміңіздің тәжірибелік пайдасын жалпы қалай бағалайсыз? 
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1өте жоғары343%
2айтарлықтай жоғары343%
3аса жоғары емес114%
4төмен

  1. Сіздің ойыңызша, жоғары оқу орындарының педагогикалық мамандықтарының оқыту мазмұнында не жетіспейді?
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1сабақ беретін пән бойынша мазмұны мен білім ауқымы228%
2кәсіптік тәжірибе бойынша уақыт көлемі мен мазмұны572%
9.     Өзіңіздің негізгі педагогикалық біліміңізді жоғары оқу орнын бітіргеннен кейін мектеп қабырғасында алғандығыңызбен келісесіз бе?
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1келісемін572%
2келісемін,бірақ толығынан емес   114%
3ішінара келісемін114%
4келіспеймін

10.Алдағы бірнеше жылда өзіңіздің педагогикалық мансабыңыздың дамуын қалай бағамдайсыз?   
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1жұмыс істеп жүрген мектебімде, пән мұғалімі ретінде біліктілігімді біртіндеп арттыру 343%
2мансаптық өсу (оқу меңгерушісі, мектептің құрылымдық бөлімінің басшысы) оған қоса пән мұғалімі ретінде біліктілігімді біртіндеп арттыру457%
3өзге беделді, кәсіби тартымды мектепке ауысу

4магистратураға түсу, ғылыми-педагогикалық қызметті бастау

5екінші жоғары білім алу

  1. Мамандықты ауыстыру туралы ойыңыз бар ма?
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1Иә 

2Жоқ 7100%
  1. Мамандықты ауыстыру ойыңыз болса,  оның себебі
 (жауап жоқ) 
Жауабы Жауаптар саны Сапалық көрсеткіш 
1мамандықтан түңілу--
2ұтымды ұсыныс түсу--
3жеткіліксіз кәсіби деңгейіме байланысты--
4мектептегі психологиялық жағдайға байланысты--
  Қорытынды: 
      Сауалнаманы қорытындылай келе жас мамандардың барлығы педагогикалық жұмысқа саналы түрде келгендерін көрсетті. Жас мамандардың 4-уіне  тәлімгер бекітілді, ал қалған 3 жас маманға тәлімгердің болғанын қалайды. Сауалнаманың «Сіз мектеп тәжірибесінде қандай проблемалармен жиі кездесесіз?» деген сұрағына жас мамандар өз жауаптарында оқушылардың мұғалімге деген қарым-қатынасы, оқушылардың оқуға ынтасы жоқтығы деп жауаптарында көрсетті. 
«Визитка» жаттығуы
Жас мамандарға визитка дайындау тапсырылады. Онда келесідей мәліметтер болуы керек:
Аты – жөні (толық) 
Өзің туралы естігің келетін 3 сөз _____
Менің жетістіктерім__________
Маған ыңғайлы, өзімді жайлы сезінетін жер____
Маған ыңғайсыз, өзімді жайсыз сезінетін жер __
Менің өмірлік ұстанымым_________
Таңдаған мамандығымда мені қызықтыратыны _
Мені алаңдататын жағдайлар ______