13
сентябрь
2022
«Бала мен ата – ана қарым – қатынасы»
Мектеп психологы А. Назаркулова ата – аналармен «Бала мен ата – ана қарым – қатынасы» тақрыбында сұрақнама жүргізіп, ата – аналар «иә», «жоқ» жауаптары арқылы жауап беріп, өздерінің балаларына деген қарым – қатынасы анықталды.
Балаңызбен қарым-қатынастың суретін көруге және көрсетуге көмектесетін бірнеше сұрақтарға жауап берейік.
1. Балаңыздың дүниеге келуі қалаулы болды ма?
2. Сіз оны күнде сүйесіз бе, тәтті сөздер айтасыз ба, әзілдесесіз бе?
3. Сіз онымен әр кеш сайын шын жүректен сөйлесіп, оның күнін талқылайсыз ба?
4. Сіз онымен аптасына бір рет бос уақытыңызды өткізесіз бе (кинотеатрға, концертке, театрға, туыстарға баруға, шаңғы тебуге және т.б.)?
5.Онымен отбасылық проблемаларды,жағдайларды,жоспарларды талқылайсыз ба?
6.Онымен оның бейнесін, сәнін, киіну тәсілін талқылайсыз ба?
7. Сен оның достарын білесің бе (немен айналысады, қайда тұрады)?
8. Сіз оның ермегі, хоббиі, іс-әрекетінен хабардарсыз ба?
9. Оның махаббатын, жанашырлығын білесің бе?
10. Оның жаулары, арамзалары, жаулары туралы білесің бе?
11. Оның мектептегі ең жақсы көретін пәні қандай екенін білесіз бе?
12. Оның мектептегі ең жақсы көретін мұғалімі кім екенін білесің бе?
13. Оның мектептегі ең жақсы көрмейтін мұғалімі кім екенін білесіз бе?
14. Татуласуға, әңгімелесуге бірінші болып барасыз ба?
15. Балаңызды балағаттайсыз ба, кемсітесіз бе? Егер сіз барлық сұрақтарға «ИӘ» деп жауап берсеңіз, онда сіз дұрыс ата-аналық жолдасыз, жағдайды бақылауда ұстай аласыз. «ЖОҚ» деп көбірек жауап берген болсаңыз онда сізге дереу өзгеруіңіз керек, өз балаңызға мейлінше көңіл бөліңіз.
Сонымен қатар мектеп психологы Айгерім Серікқызы «Менің отбасым» тақырыбына арт – терапиялық жұмыс жүргізді. Арт терапия барысында ата – аналарға 3 ақ парақ таратылып, 1 параққа өз отбасының суретін, 2 параққа жануарлардың суретін, 3 параққа ертегілер кейіпкері ретінде салу ұсынылды.
Ата – аналар психолог нұсқауымен өз отбасының суретін 3 позиция бойынша салып, өз отбасына деген қарым-қатынастары анықталынды.




Қорытынды
Ата - аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық. Адам да өмір сияқты, күлмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды есімізге ұстайық: «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер»,- деп ата - бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытыңда көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік. Егер ата - ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл - қыздары жан - жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз Адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі - баланың ата - анасын ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен шығармауында. Бұл – жас ұрпақтың мәдениеттілігін, әдептілігінің ғана емес, ең алдымен, адамшылығының белгісі.
Балаңызбен қарым-қатынастың суретін көруге және көрсетуге көмектесетін бірнеше сұрақтарға жауап берейік.
1. Балаңыздың дүниеге келуі қалаулы болды ма?
2. Сіз оны күнде сүйесіз бе, тәтті сөздер айтасыз ба, әзілдесесіз бе?
3. Сіз онымен әр кеш сайын шын жүректен сөйлесіп, оның күнін талқылайсыз ба?
4. Сіз онымен аптасына бір рет бос уақытыңызды өткізесіз бе (кинотеатрға, концертке, театрға, туыстарға баруға, шаңғы тебуге және т.б.)?
5.Онымен отбасылық проблемаларды,жағдайларды,жоспарларды талқылайсыз ба?
6.Онымен оның бейнесін, сәнін, киіну тәсілін талқылайсыз ба?
7. Сен оның достарын білесің бе (немен айналысады, қайда тұрады)?
8. Сіз оның ермегі, хоббиі, іс-әрекетінен хабардарсыз ба?
9. Оның махаббатын, жанашырлығын білесің бе?
10. Оның жаулары, арамзалары, жаулары туралы білесің бе?
11. Оның мектептегі ең жақсы көретін пәні қандай екенін білесіз бе?
12. Оның мектептегі ең жақсы көретін мұғалімі кім екенін білесің бе?
13. Оның мектептегі ең жақсы көрмейтін мұғалімі кім екенін білесіз бе?
14. Татуласуға, әңгімелесуге бірінші болып барасыз ба?
15. Балаңызды балағаттайсыз ба, кемсітесіз бе? Егер сіз барлық сұрақтарға «ИӘ» деп жауап берсеңіз, онда сіз дұрыс ата-аналық жолдасыз, жағдайды бақылауда ұстай аласыз. «ЖОҚ» деп көбірек жауап берген болсаңыз онда сізге дереу өзгеруіңіз керек, өз балаңызға мейлінше көңіл бөліңіз.
Сонымен қатар мектеп психологы Айгерім Серікқызы «Менің отбасым» тақырыбына арт – терапиялық жұмыс жүргізді. Арт терапия барысында ата – аналарға 3 ақ парақ таратылып, 1 параққа өз отбасының суретін, 2 параққа жануарлардың суретін, 3 параққа ертегілер кейіпкері ретінде салу ұсынылды.
Ата – аналар психолог нұсқауымен өз отбасының суретін 3 позиция бойынша салып, өз отбасына деген қарым-қатынастары анықталынды.






Ата - аналар, қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және біз оларға үлгі болар бейне екенімізді ұмытпайық. Адам да өмір сияқты, күлмесе жайнап өспейді дейді. Сондықтан да мына жайттарды есімізге ұстайық: «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді құм қылып, жерге қаратпасын десең балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер»,- деп ата - бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытыңда көңіл бөліп, еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік. Егер ата - ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға бірдей талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл - қыздары жан - жақты дамыған азамат болып шығары сөзсіз Адам өмірінің мәні мен сұлулығы, адамның келешегіне сенімділігі - баланың ата - анасын ардақ тұтып, өзінің перзенттік қарызын бір сәтке де есінен шығармауында. Бұл – жас ұрпақтың мәдениеттілігін, әдептілігінің ғана емес, ең алдымен, адамшылығының белгісі.