08
февраль
2023
Жеке тұлғаны дамуы және тәрбиелеу қалыптастыру мен әлеуметтендірудегі диагностикалау
Жеке тұлғаның дамуы оны тәрбиелеу және қалыптастыру мен әлеуметтендірудегі қақтығыстардың туындау себептерін және психикалық ауытқушылыққа бейім балаларды анықтау үшін мониторинг құру
Қобалжуды, фрустрацияны, агрессивтілікті және ригидтілікті өзіндік бағалау
Д. Моудсли бойынша «Белсенділіктің, қабылдамаудың және қобалжудың өзіндік бағасы» әдістемесі9-11 сынып оқушыларымен Д. Моудсли бойынша «Белсенділіктің, қабылдамаудың және қобалжудың өзіндік бағасы» әдістемесі жүргізіліп жалпы оқушылардың нәтижелердің сапалы сараптамасы негізінде 9-11 сынып оқушылары арасында жалпы қатысқан 184 оқушыда «жағдаяттық уайымдау, бірқалыпты» екендігі анықталды.
6-8 сынып оқушыларымен Айзенк тесті жүргізілді. Мақсаты: оқушылар бойындағы қобалжу, фрустация, агрессия және ригидтілік деңгейлерін анықтау. 6-8 сынып бойынша 271 оқушы қатысып, қобалжу, фрустация, агрессия, регидтілік, мазасыздық деңгейлері анықталған жоқ.