Мектепалды даярлық тобының білім алушыларының тұлғалық мотивациялық аймағын диагностикалау және түзету дамыту жұмыстары жүргізілген әдістемес
Мектепалды даярлық тобымен жүргізілген жұмыстар
Қатысқандар: мектепалды даярлық тобы «а, ә»
Әдісі: социометрия, «Өзен», «Паровоз» жаттығулары
Жауапты: мектеп психологы Назаркулова А.С.
Мақсаты: білім алушыларының тұлғалық мотивациялық аймағын диагностикалау және түзету дамыту
Барысы: «Паровоз» жаттығуы
Мақсаты: балалардың ұжымшылдығын, бірілігін анықтау.
Ойын шартымен психолог таныстырып, балаларға бір қатарға тұрып, алда тұрған бала жетекшілік жасап, балаларды бір-бірінің соңынан жүріп яғни бірінші бала паровоз, қалған балалар вогондар болып, кедергілерден, қисық жолдардан үзіліп кетпеу өту ұсынылды
Социометрия әдісі бойынша сынып оқушыларының қарым-қатынас зерттеу жұмысы жүргізілді.
Мақсаты: Топ оқушылары арасындағы қарым-қатынасты зерттеу.
Оқушыларға сұрақтар қойылып таңдау жасалынды.
Сауалнамаға қатысқан сынып: мектепалды даярлық тобы «а, ә»
Сауалнама нәтижесі:
Матрица | Аты – жөні «а» | Аты – жөні «ә» |
I – Лидер: | Қуанышбек Айбике Бақытбек Нұрдәулет | Сабыр Ханшайым |
II – Беделділер: | Джамалбек Кәусәр Асқар Амира Бейсенбай Нурислам Орынбасар Айару Ержан Раяна Сабыр Асылым Батырхан Сезім Батырхан Медина | Қабылбек Жансұлу Қайрат Елназар Нурпейіс Ерасыл Жолдыбай Жанбота Ошақбай Әбубәкір Айтмерек Айша Ербол Алан Ердос Ақжүрек |
III - Орта беделділер: | Назарбек Нұртөре Дулатбек Айзере Агинсаргау Алинұр Қазбек Али Қырғызбай Жансерік | Қоқан Нүргүл Тәңірберген Аяла Тонирберген Нұрасыл Слан Саян Аббасов Муслим Бейсенбек Айзере Шабданбай Аңсар |
IV - Топтан қалмаушылар: | Қойшыбай Карина Тагир Әдемі | Алипбек Али |
V I- Шағын топтар: | ||
V - Шеттеп қалғандар: |
Мектепалды даярлық тобымен жүргізілген жұмыстар нәтижесінде сыныптардың оқуға құштарлығы оянған, топ ішінде шететілген оқушы анықталған жоқ, бір – бірімен қарым – қатынасы жақсы, сыныптарда лидерлікке ұмтылу басым.







